HTML

Novelláim, történeteim és verseim

Engedd meg, hogy bemutatkozzak: Daver King vagyok. Ezen az oldalon az én novelláim, történeteim lesznek fönt.

Friss topikok

Álomváros

2009.04.10. 21:48 :: daver

 

Bezuhantam az ágyamba. Minden olyan elnyomott, tompa, homályos volt. Lecsukott szemhéjam alatt csak egy örvény volt, semmi más. Ez az örvény magába szippantott, egyre csak húzott a talaj felé… majd földet értem.
Ismeretlen lények milliói fogadtak. Nem tudtam, hol vagyok, nem tudtam, miért, nem tudtam, mikor.
*
-         Orvost, Nadyn!
-         De hát… Mi történt!?
-         Donty összeesett!
*
Ellenségesen közeledtek felém. Barátságtalanul.
-         Mit keresel itt, halandó, Álomvárosban?
-         Én nem… én nem tudok semmit.
-         Ez meg mit jelentsen!?
-         Nem tudom, hol vagyok. És hogy miért. – hirtelen elhallgattak.
-         Te… te vagy az, akit megjósolt Rhotomago! Te vagy a mi szabadítónk!
-         Én erről… semmit sem tudtam.
-         Most már tudod. Egy régi legendában bizonyos Rhotomago nevű démon szerepel. A legenda szerint megjóslt egy királyt, aki… aki örökre itt fog élni, Álomvárosban.
*
-         Doktornő, milyen az állapota?
-         A szívverése majdhogynem megállt, kómában van.
-         Kérem… mit fognak vele tenni?
-         Még nem tudjuk.
*
Ott ugráltak előttem, és éjjeneztek, én pedig csak néztem. Nem tudtam semmit, csak azt, hogy örökre itt fogok élni.
*
-         Agyhalál!
-         Jézusom…
*
Ettől a pillanattól fogva megváltozott az életem. Az igazi világban már NEM LÉTEZEM.
Tehát én csak egy árny vagyok, árnya önmagamnak…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://novella98.blog.hu/api/trackback/id/tr701058581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása